בת ים

‏רה"י בבת ים נדהם: תומך במועמד אחד, תמונתו פורסמה לטובת מועמד אחר

I have 1495views
הרב דוד חי הכהן פנה לש"ס בדרישה שלא להשתמש בדמותו כראש ישיבה בבת ים ולהציגו כמי שתומך במפלגתם - זאת נגד דעתו • "כל פרסום כזה יש בו להטעות ולבלבל. מבקש בכל לשון של בקשה להשמיט את תמונתי וחתימתי"
הרב דוד חי הכהן. צילום: דרכי הוראה לרבנים

סערה בבת ים: לאחר שהפיצו במפלגת ש"ס כי הרב דוד חי הכהן תומך בהם – מבהיר היום (ראשון) הרב כי מדובר בשקר מוחלט. הרב, שמכהן כראש ישיבת נתיבות ישראל, ראש קהילת אורות התורה ורב שכונה בבת ים, שלח מכתב למפלגת ש"ס ולעומדים בראשה בדרישה שלא ישתמשו בחתימתו ובתמונתו כתומך במפלגתם נגד דעתו.

הרב הבהיר במכתב שהמועמד היחיד של הציונות הדתית בעיר בת ים הוא אברהם חקק, שרץ ברשימה מאוחדת עם עוצמה יהודית ודגל התורה- רשימה שקיבלה את השם "טוב, מאמינים בבת ים". בין היתר כתב הרב במכתבו כי הפרסומים של תמונתו ביחד עם הרבנים שתומכים ברשימת ש"ס למועצת העיר, עלולים להטעות ולבלבל את תומכיו של הרב ולכן הוא מבקש להשמיט את תמונתו וחתימתו מפרסומי הרשימה של ש"ס.

את המכתב שלח הרב הכהן לאורי בוסקילה, סגן רה"ע שרץ יחד עם ש"ס: "כידוע קהילת אורות התורה יצאה לבחירות העירוניות ברשימה עצמאית, שבראשה עומד תלמיד הישיבה שהוא אישיות אצילה הנאמנה לקהילה. הוסכם על ידי שהוא הנציג היחידי מטעמנו! על כל ההוקרה וההערכה האישית והציבורית לכל מעשיך הטובים שאיננו מתעלמים מהם – הרי תמיכתנו ברשימת הבחירות היא אך ורק לר' אברהם חקק".

"על כן כל פרסום המפרסם את תמונתי בקרב הרבנים התומכים בך, יש בו כדי להטעות ולבלבל ואני מבקש בכל לשון של בקשה להשמיט את תמונתי מפרסומי הבחירות של הרשימה המשותפת לך ולש"ס. אקוה שהדברים יובנו ויטופלו על מנת למנוע טשטוש האמת ומכשולים העלולים לפגוע ביכולת המשך יחסי האמון וד"ל. בגלל בקשת רבים שבקשו הבהרה, אני מפרסם העתק לבני הקהילה", חתם הרב את מכתבו.

//עוד כתבות

כתיבת תגובה